POSTscriptum Strona Główna  
  POSTscriptum
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi POSTscriptum Strona Główna » INFO » Dział informacyjny » REGULAMIN » REGULAMIN
Zamknięty przez: Marcin
2008-06-05, 21:15
REGULAMIN
Autor Wiadomość
Marcin 

Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 4609
Skąd: Lubin
Wysłany: 2007-10-14, 12:17   REGULAMIN

REGULAMIN


§ 1


1. Rejestracja na forum POSTscriptum jest jednoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu i zobowiązuje do jego przestrzegania.

2. Za treści prezentowane na forum odpowiada jedynie ich autor.


§ 2


1. Na forum panuje wzajemny szacunek i kultura słowa. Zabrania się używania słów uznanych za wulgarne, prowokowania kłótni i działania na szkodę forum. Punkt ten nie dotyczy używania wulgaryzmów jako środków stylistycznych w utworach.

2. Zabrania się zamieszczenia na forum treści rasistowskich, faszystowskich, nazistowskich, antysemickich oraz treści obrażających uczucia religijne i innych użytkowników forum.
Zabronione jest bez zgody Administracji zamieszczanie na forum treści reklamowych i komercyjnych, a także linków do innych for literackich.
Treści takie będą usuwane.

3. Zabrania się kopiowania utworów użytkowników forum bez ich zgody na użytek własny lub w celu ich rozpowszechniania oraz umieszczania i podpisywania się pod cudzymi pracami. Są one chronione prawem zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych (załącznik). Jeżeli cytujemy utwór, należy podać jego tytuł i autora.

4. Zabrania się umieszczania na forum danych osobowych innej osoby w myśl ustawy o ochronie danych osobowych.

5. W przypadku naruszenia punktów 1, 2, 3 i 4 niniejszego paragrafu, zostaną wyciągnięte konsekwencje w postaci ostrzeżenia, tymczasowego lub stałego zablokowania możliwości pisania na forum, tymczasowej lub stałej blokady wstępu na forum, bądź całkowitego usunięcia konta z forum. Ostateczną decyzję podejmuje Administrator.

6. Ujawnienie treści korespondencji prywatnej skutkuje natychmiastowym i bezpowrotnym zablokowaniem konta.

7. Trwała blokada konta następuje po otrzymaniu czterech ostrzeżeń.

8. W przypadku usunięcia z forum konta użytkownika, żadne jego posty nie będą usuwane.

9. Jeżeli w ciągu 7 dni od chwili rejestracji na forum zarejestrowana osoba nie aktywuje swojego nicka poprzez link aktywacyjny przesłany bezpośrednio na skrzynkę e-mail, nick taki zostanie usunięty.

10. Jeżeli w ciągu 30 dni od chwili rejestracji zarejestrowana osoba opublikuje na forum wyłącznie treści reklamowe, jej nick oraz tematy zostaną usunięte.

11. Jeżeli w ciągu 30 dni od chwili rejestracji zarejestrowana osoba nie opublikuje na forum ani jednego postu, jej nick zostanie usunięty.

12. W przypadkach innych, niż wymienione w punktach 5, 9, 10 niniejszego paragrafu, Administracja nie usuwa kont użytkowników.


§ 3


1. Każdy użytkownik forum ma prawo do rejestracji jednego konta.

2. Każdy użytkownik forum ma prawo do zmiany nazwy swojego nicka. W takim przypadku należy skontaktować się z Administratorem, podając nazwę nowego nicka. Można go zmienić nie więcej niż dwa razy.

3. Administracja gwarantuje, że IP żadnego użytkownika forum nie będzie udostępnione osobom trzecim. IP użytkownika może być wykorzystane przez Administratora wyłącznie w przypadku naruszenia regulaminu (do zablokowania możliwości wstępu na forum osób nagminnie łamiących regulamin), a tym samym także w przypadku wyraźnych przesłanek naruszenia punktu 1 niniejszego paragrafu (do sprawdzenia i wyjaśnienia wątpliwości).

4. Każdy użytkownik ma prawo do zamieszczania na forum dowolnej liczby utworów i komentarzy.

5. Użytkownik nie może bez zgody administratora usunąć treści skomentowanego tematu.

6. Każdy użytkownik ma prawo zareklamować na forum własną stronę. Link do strony oraz jej krótki opis umieszcza się w dziale "Reklama". Jednocześnie zabrania się reklamowania treści jak w § 2 punkty 1, 2 i 4. Treści takie będą usuwane.

7. Każdy użytkownik ma prawo odwołać się do Administracji, jeżeli uzna, że został potraktowany niesłusznie.

8. Użytkownik ma prawo do usunięcia swojego konta z Forum, jednak wszystkie jego tematy i posty pozostają na Forum z sygnaturą: "nick w kolorze brązowym", z dopiskiem: "usunięty".


§ 4


Mając na względzie bezpieczeństwo forum (np. przed włamaniami na serwer), przejrzystość tematów, a co za tym idzie – czas użytkowników oraz miłą i przyjazną atmosferę na forum:

1. Administrator ma prawo do natychmiastowego wyłączenia forum. Wszelkie planowane przerwy w działaniu forum będą poprzedzone co najmniej 24-godzinnym ogłoszeniem na forum, bądź w przypadku dłuższej przerwy – informacją e-mail.

2. Administrator ma prawo edytować, wydzielać, zamykać i usuwać bez ostrzeżenia posty, które będą naruszały niniejszy regulamin.

3. Administrator ma prawo udzielać ostrzeżeń, zablokować możliwość pisania, zablokować możliwość wstępu na forum, a także usunąć konto użytkownika, który łamie regulamin lub działa na szkodę forum.

4. Administrator i moderator mają prawo przywrócenia samowolnie usuniętej przez użytkownika treści skomentowanego tematu.

5. Moderator ma prawo edytować, wydzielać, zamykać i usuwać bez ostrzeżenia posty, które będą naruszały niniejszy regulamin.

6. Moderator ma prawo udzielać ostrzeżeń, jednak nie więcej niż jedno ostrzeżenie dla jednego użytkownika, który łamie regulamin lub działa na szkodę forum.

7. Ostrzeżenie powoduje blokowanie możliwości pisania przez siedem dni i po tym terminie jest automatycznie usuwane.

8. Moderator podlega Administratorowi, niemniej ma pełną swobodę w podejmowaniu decyzji.

9. Wszelkie sporne kwestie będą przedyskutowane na forum.


§ 5


1. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.



Tekst jednolity na dzień 22.01.2012r.


Administracja
 
 
Marcin 

Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 4609
Skąd: Lubin
Wysłany: 2007-11-07, 16:29   

Z dniem dzisiejszym do paragrafu 2 Regulaminu dopisuje się punkt 9 o brzmieniu:

9. Jeżeli w ciągu 7 dni od chwili rejestracji na forum zarejestrowana osoba nie aktywuje swojego nicka poprzez link aktywacyjny przesłany bezpośrednio na skrzynkę e-mail, nick taki zostanie usunięty.
 
 
Marcin 

Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 4609
Skąd: Lubin
Wysłany: 2007-12-09, 21:28   

Z dniem dzisiejszym zmienia się § 3 punkt 5 Regulaminu.

Punkt:

5. Każdy użytkownik ma prawo zareklamować na forum własną stronę. Link do strony oraz jej krótki opis umieszcza się w dziale "POLECAMY". Jednocześnie zabrania się reklamowania treści jak w § 2 punkty 1, 2 i 4. Dział "POLECAMY" jest moderowany i treści takie będą usuwane.

przyjmuje brzmienie:

5. Każdy użytkownik ma prawo zareklamować na forum własną stronę. Link do strony oraz jej krótki opis umieszcza się w dziale "WSPÓŁPRACA". Jednocześnie zabrania się reklamowania treści jak w § 2 punkty 1, 2 i 4. Treści takie będą usuwane.
 
 
Marcin 

Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 4609
Skąd: Lubin
Wysłany: 2008-06-03, 20:33   

Z dniem dzisiejszym następują zmiany w regulaminie:


Do § 2 dodaje się punkt 9 o brzmieniu:

9. Jeżeli w ciągu 30 dni od chwili rejestracji zarejestrowana osoba opublikuje na forum wyłącznie treści reklamowe, jej nick oraz tematy zostaną usunięte.


Punkt 8 § 2 o dotychczasowym brzmieniu:

8. W przypadku usunięcia z forum konta użytkownika, żadne jego posty nie będą usuwane z wyjątkiem utworów autorskich, jeśli użytkownik wyrazi taką wolę.

przyjmuje zapis:

8. W przypadku usunięcia z forum konta użytkownika, żadne jego posty nie będą usuwane z wyjątkiem utworów autorskich, jeśli użytkownik wyrazi taką wolę, oraz treści reklamowych w przypadku naruszenia punktu 9 niniejszego paragrafu.
 
 
Marcin 

Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 4609
Skąd: Lubin
Wysłany: 2008-10-06, 21:02   

Z dniem dzisiejszym do paragrafu 2 Regulaminu Administracja dopisuje punkt 11 o brzmieniu:

11. Jeżeli w ciągu 30 dni od chwili rejestracji zarejestrowana osoba nie opublikuje na forum ani jednego postu, jej nick zostanie usunięty.
 
 
Marcin 

Wiek: 47
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 4609
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-06-05, 21:26   

Z dniem dzisiejszym Regulamin forum ulega zmianie:

- zmienia się treść § 3 punktu 1 z:
Każdy użytkownik forum ma prawo do rejestracji jednego konta. Jednak istnieje możliwość rejestracji kolejnego, za wcześniejszą zgodą Administratora. Wówczas taka osoba przestaje używać konta poprzedniego.
na:
Każdy użytkownik forum ma prawo do rejestracji jednego konta.

- z § 3 punktu 5 o treści:
Każdy użytkownik ma prawo zareklamować na forum własną stronę. Link do strony oraz jej krótki opis umieszcza się w dziale "WSPÓŁPRACA". Jednocześnie zabrania się reklamowania treści jak w § 2 punkty 1, 2 i 4. Treści takie będą usuwane.
wyraz "WSPÓŁPRACA" wymienia się na "Reklama"

- z § 3 usuwa się w całości punkt 7 o treści:
Każdy użytkownik ma prawo wystąpić do Administratora o usunięcie swojego konta.

- do § 2 dopisuje się punkt 12 o treści: W przypadkach innych, niż wymienione w punktach 5, 9, 10 niniejszego paragrafu, Administracja nie usuwa kont użytkowników.
 
 
pasikonik 
niepijący alkoholik

Wiek: 55
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 5468
Skąd: Wetlina
Wysłany: 2011-04-23, 21:10   

W dniem dzisiejszym następuje modyfikacja Regulaminu.

§ 4 pkt 7 zmienia treść
z
Każde ostrzeżenie po 30 dniach od chwili jego przyznania zostaje automatycznie anulowane.
na
Ostrzeżenie powoduje blokowanie możliwości pisania przez siedem dni i po tym terminie jest automatycznie usuwane.

§ 2 pkt 7 zmienia treść
z
Blokada pisania na forum następuje po otrzymaniu 3 ostrzeżeń. Blokada wejścia na forum następuje po otrzymaniu 4 ostrzeżeń.
na
Trwała blokada konta następuje po otrzymaniu czterech ostrzeżeń.

Do § 2 zostaje dodany punkt:
Ujawnienie treści korespondencji skutkuje natychmiastowym i bezpowrotnym zablokowaniem konta.
_________________
Subskrybuj kanał youtube: https://www.youtube.com/c...CkmHWN5dQv4L9cg
 
 
Leszek Wlazło 


Wiek: 67
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 18947
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-22, 21:06   

W dniu dzisiejszym następuje modyfikacja Regulaminu

w § 2 pkt 2 dopisujemy treść:

Zabronione jest bez zgody Administracji zamieszczanie na forum treści reklamowych i komercyjnych, a także linków do innych for literackich.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
POSTscriptum Strona Główna » INFO » Dział informacyjny » REGULAMIN » REGULAMIN


Kontakt:

w sprawach merytorycznych:
Amandalea: amandalea@interia.pl, Leszek Wlazło: niepoeta2@wp.pl

w sprawach techniczno-merytorycznych:
Łukasz Pfeffer (luk19952): lukasz@pfeffer.com.pl


Pfeffer.com.pl - Zaistniej w internecie
 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Dustin Baccetti modified by Nieoficjalny support phpBB2 by Przemo